divendres, 25 de maig del 2007

Campionat D'Espanya Universitari



Bueno, aquí va la crònica:

Ahir, la Neus i jo vam fer una inspecció al terreny que ens trobarem al mes de setembre al C. Espanya... buf, no sé si hagués estat millor no saber-ho...

Natació al Embalse de Giribaile (Jaén), que a causa de les plujes de la setmana, el nivell de l'aigua pujava per moments. Vaja, que hi havia bicis que casi surten nedant. L'aigua, molt calenta, pero inexplicablement, neopreno permès. Sense tenir temps per escalfar, MOOOOC!! a nedar... La Neus i jo anem tirant mano a mano, i sortim amb Aida Valiño (jo sense gaire bones sensacions). Agafem la bici, i toca pujar una rampa d'uns 700m, que deu ni do. Un tram de 500m per damunt la presa, i apartir d'allà, tres voltes de 6 Km amb 3 pujades a cada volta. Un asfalt dolentíssim, amb pedres, sorra i forats. La Neus s'ho va pendre amb calma i anava una mica més enrera, i jo vaig trigar dues rampes per despenjar-me... (malament !!!!) Vaja, que les dues ens currem casi tota la bici soles . Comença la cursa a peu, jo baixo a 40seg del primer grup i intento no pensar amb el mal que em fan les cames, a veure si almenys no les perdo de vista!!!! El recorregut, tot plà per damunt la presa i per un pont penjant, era impressionant en quant a la vista, tot i que córrer a tanta alçada amb l'embalse allá baix, donava una mica de yuyu. A mi personalment la cursa a peu em vaig trobar bé (19'10'' oeoeo), pero la cara de la Neus, pobre, era de patiment més que de cansament. Amb un parell de nassos va acabar la cursa tot i estar amb el peu encara fotut. Al final, jo vaig quedar la 9, penso que no està malament, em van guanyar les que tocava. El podi va ser, Zuriñe Rodriguez, Lara del Valle y Ana Lopez

La carrera masculina, penso que sense massa nivell, només estava Samer Ali Saad, pero un problema mecánic a la bici, el va deixar en la 12 posició, així que em penso que va guanyar un tal Daniel Rodriguez i després Gilberto Carlos ?¿¿?.

Pel que fa a la organització, molt bona, tot i les dificultats que suposa tenir dos boxes amb molt d'ambient.

Doncs això és tor, el circuit del d'Espanya diuen que será molt més dur..... així que ja ens podem espavilar a fer pujades.

Apa, molta sort a tots i fins aviat !!!!